.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Promocja polskich startupów w Kanadzie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Zack Labieniec | 2018-05-08 15:22:32
oce discovery, startups, toronto waterloo corridor, communitech, google, dmz, ryerson university

Zagraniczne Biuro Handlowe w Toronto w kooperacji z Polską Agencją Inwestycji i Handlu S.A., Konsulatem Generalnym RP w Toronto, Biurem ds. Handlu i Inwestycji Czech, Konsulatem Generalnym Czech oraz Konsulatem Generalnym Węgier zorganizowało wydarzenia promujące startupy z regionu Grupy Wyszehradzkiej – V4.

Wydarzenia odbyły się w dniach 30 kwietnia – 5 maja w Toronto i obejmowały udział w targach, konferencji oraz wydarzeniach Discovery 2018, a także liczne spotkania z organizacjami doradców prawnych i biznesowych oraz wizytacje kanadyjskich ośrodków innowacji.

W wydarzeniach udział wzięły trzy polskie startupy:

  • SEEDia - Inteligentne, ekologiczne meble zasilane odnawialnymi źródłami energii;
  • ProperGate - Innowacyjne technologie i rozwiązania z branży nieruchomości i budownictwa;
  • KF Niccolum - Producent kosmeceutyków chroniących przed alergią niklową.

Oprócz uczestnictwa w jednej z największych kanadyjskich konferencji łączących innowacyjnych przedsiębiorców z firmami i administracją rządową i samorządową - OCE Discovery polskie startupy wzięły udział w uroczystym przyjęciu/bankiecie z przedstawicielami rządu Ontario, korpusem dyplomatycznym, izbami handlowymi w Toronto oraz z organizacjami wspierającymi rozwój startupów w Kanadzie, a także w porannym spotkaniu „Doing Business in Canada” z firmą prawniczą Aird Berlis oraz w seminarium na temat dostępnych inicjatyw, wiz startowych w siedzibie doradców biznesowych Toronto Global.

Wydarzenie obejmowało także wizytację ośrodków innowacji takich jak: Toronto Waterloo Corridor , Communitech, biurze Google (Waterloo) oraz DMZ (Ryerson University) gdzie polskie startupy miały okazję zaprezentować swoje rozwiązania, skonsultować się z mentorami i nawiązać kontakty z przedstawicielami rządu, pracownikami akademickimi, studentami a także inwestorami.

Polscy przedsiębiorcy wskazywali na atrakcyjne cechy rynku kanadyjskiego - gospodarkę chętnie korzystającą z innowacji, korzystniejszej możliwości uruchomienia produkcji, boom-u budowlanego, łatwiejszej wymianie handlowej dzięki umowie CETA i sąsiedztwie z USA.

Źródło: ZBH Toronto