Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Certyfikat rezydencji podatkowej firm kanadyjskich.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Piotr Sajdak | 2015-12-25 20:53:33
kanada

Wydawaniem certyfikatu rezydencji podatkowej firm kanadyjskich zajmują sie oddziały federalnej Agencji - Canada Revenue Agency (CRA): Tax Services Office (dane adresowe: http://www.cra-arc.gc.ca/cntct/tso-bsf-eng.html).

Wydawaniem certyfikatu rezydencji podatkowej firm kanadyjskich zajmują sie oddziały federalnej Agencji - Canada Revenue Agency (CRA): Tax Services Office (dane adresowe: http://www.cra-arc.gc.ca/cntct/tso-bsf-eng.html).

Firma kanadyjska musi zwrócić sie do oddziału CRA z pisemnym wnioskiem o wydanie „Certificate of Residency" (faksem lub poczta). We wniosku musi być wyraźnie zaznaczone, w jakim celu certyfikat ma być wydany. Wniosek firmy kanadyjskiej musi zawierać numer GST, kraj, dla którego certyfikat jest przeznaczony, okres dla którego wnioskowany jest certyfikat, dane i stanowisko w firmie osoby wnioskującej o certyfikat, język w jakim ma być wydany certyfikat oraz, jeżeli to konieczne, upoważnienie dla CRA do udostępnienia informacji osobie trzeciej, jeżeli występuje ona o taki certyfikat w imieniu firmy (- formularz RC59).

Samo posiadanie numeru GST nie oznacza, że firma jest rezydentem podatkowym Kanady.

Maksymalny okres oczekiwania firmy kanadyjskiej na taki certyfikat może wynieść do 60 dni.